Termeni și condiții generale
Floraland SRL, (denumită în continuare Furnizorul de Servicii) și clientul care plasează o comandă în magazinul online Casia.ro și se identifică prin introducerea datelor personale în comandă (denumit în continuare Utilizatorul Serviciului) au încheiat acest Acord de Utilizator al Magazinului Online (denumit în continuare Acordul de Utilizator).
MAGAZIN ONLINE
1.1 Magazinul online Casia.ro (denumit în continuare Magazin Online) este un magazin online creat de Furnizorul de Servicii, prin intermediul căruia se vând produse Utilizatorului Serviciului.
1.2 Palmako este o marcă înregistrată deținută de Furnizorul de Servicii.
DISPOZIȚII GENERALE
2.1 Relațiile dintre Părți sunt guvernate de Legea Actelor de Obligații, alte legi și acte juridice ale Republicii Estonia și de termenii și condițiile convenite în Acordul de Utilizator al Magazinului Online.
2.2 Furnizorul de Servicii poate modifica în orice moment serviciul Magazinului Online oferit.
2.3 Furnizorul de Servicii poate modifica unilateral termenii și condițiile Acordului de Utilizator fără nicio obligație de a notifica Utilizatorul Serviciului prin e-mail în scris.
3.1 Produsele afișate în Magazinul Online sunt în mod obișnuit disponibile în stoc la furnizorul Palmako.
3.2 Dacă un produs nu este în stoc și comanda nu poate fi îndeplinită, Furnizorul de Servicii contactează Utilizatorul Serviciului și oferă un nou termen de livrare, un produs de înlocuire echivalent în același preț și calitate sau rambursarea sumei plătite. Banii sunt rambursați Utilizatorului Serviciului fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la plasarea comenzii.
3.3 Imaginile produselor afișate sunt ilustrative și pot diferi de produsul real. Descrierile produselor din Magazinul Online pot să nu fie exhaustive și pot conține erori accidentale.
3.4 Bunurile oferite în Magazinul Online pot fi vândute atât persoanelor fizice, cât și juridice.
3.5 Utilizatorul Serviciului confirmă că are cel puțin 18 ani.
3.6 Utilizatorul Serviciului selectează produsul pe care dorește să-l cumpere și este de acord să introducă datele necesare pentru îndeplinirea comenzii (nume de familie, prenume, telefon de contact, e-mail de contact, adresă de livrare) și să plătească produsele folosind link-ul de bănci online sau un card de credit sau pe baza unei facturi preplătite.
3.7 La plasarea unei comenzi, Utilizatorul Serviciului este de acord să furnizeze datele corecte, necesare pentru îndeplinirea comenzii. Furnizorul de Servicii nu este responsabil pentru neîndeplinirea unei comenzi sau consecințele unei astfel de neîndepliniri dacă aceasta se datorează furnizării de informații incorecte de către Utilizatorul Serviciului.
3.8 Vânzarea este finalizată atunci când Utilizatorul Serviciului a plasat o comandă prin pagina web a Magazinului Online și a plătit comanda.
4.1. Toate prețurile afișate în Magazinul Online sunt exprimate în RON și includ TVA.
4.2. Furnizorul de Servicii poate schimba prețurile afișate în Magazinul Online în orice moment. Dacă prețurile din Magazinul Online sunt modificate după ce Utilizatorul Serviciului a plasat și a plătit comanda, Furnizorul de Servicii este obligat să livreze produsele corespunzătoare utilizatorului pentru prețurile care erau în vigoare în momentul plasării comenzii. Utilizatorul Serviciului nu are dreptul la compensații pentru diferențe de preț.
5.1 Utilizatorul Serviciului poate alege între două metode de livrare.
5.1.1 Bunurile sunt livrate Utilizatorului Serviciului în Romania prin mijloace de transport aranjate de Furnizorul de Servicii.
5.1.2 Utilizatorul Serviciului colectează bunurile în mod personal de la Floraland SRL, adresa Ștefan cel Mare 18
Săcălușești / Agapia / Neamț
617012 ROMÂNIA
5.2 Dacă Utilizatorul Serviciului a ales metoda de transport aranjată de Furnizorul de Servicii ca modalitate de livrare, Utilizatorul Serviciului plătește pentru serviciul de transport imediat în Magazinul Online la plasarea comenzii pentru bunuri. Utilizând transportul furnizat de Furnizorul de Servicii, bunurile sunt livrate în termen de 28 de zile calendaristice de la primirea banilor în contul bancar al Furnizorului de Servicii. Bunurile sunt livrate la adresa indicată la plasarea comenzii, iar timpul exact de livrare este convenit cu Utilizatorul Serviciului folosind numărul de telefon sau adresa de e-mail indicată la plasarea comenzii.
5.3 Dacă Utilizatorul Serviciului a ales să colecteze bunurile personal de la Ștefan cel Mare 18
Săcălușești / Agapia / Neamț
617012 ROMÂNIA Utilizatorul Serviciului va fi informat prin telefon sau e-mail când bunurile comandate sunt pregătite pentru colectare. Această informație este trimisă Utilizatorului Serviciului în termen de cinci zile lucrătoare de la primirea banilor în contul bancar al Furnizorului de Servicii.
5.4 Bunurile comandate sunt predate numai Utilizatorului Serviciului specificat în comandă, la prezentarea unui document de identitate. Bunurile pot fi predate unor terți doar cu acordul Utilizatorului Serviciului.
6.1 Dacă Utilizatorul Serviciului dorește să se retragă din acord după plasarea unei comenzi, înainte ca Furnizorul de Servicii să îndeplinească acordul, Utilizatorul Serviciului este de acord să notifice Furnizorul de Servicii în scris în cel mai scurt timp posibil. Notificarea scrisă trebuie trimisă la contact@casia.ro. În e-mail trebuie notate datele comenzii (bunurile achiziționate) de la care Utilizatorul Serviciului dorește să se retragă și datele de contact ale Furnizorului de Servicii (nume, prenume, dată comandă, număr telefon).
6.2 Dacă cererea de retragere ajunge la Furnizorul de Servicii după ce Furnizorul de Servicii a îndeplinit acordul, retragerea va avea loc conform capitolului Dreptul de Retur al Acordului de Utilizator.
6.3 Furnizorul de Servicii va rambursa suma plătită Utilizatorului Serviciului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea notificării de retragere din Acord.
6.4 Banii vor fi transferați în același cont bancar de la care Furnizorul de Servicii i-a primit.
7.1 Contractele încheiate în Magazinul Online sunt supuse dreptului de retragere de 14 zile de la contractul încheiat prin mijloace de comunicare. Acest termen începe de la data livrării bunurilor către Utilizatorul Serviciului. Dacă Utilizatorul Serviciului a decis să se retragă din contract, este obligat să returneze bunurile Furnizorului de Servicii.
7.2 Un produs returnat trebuie să fie fără defecte, complet, în ambalajul original și neutilizat.
7.3 Dreptul de retur nu se aplică bunurilor ale căror ambalaje au fost deschise.
7.4 Pentru a returna un produs, trebuie trimisă o notificare de returnare prin e-mail la contact@casia.ro Notificarea de returnare trebuie să includă următoarele informații – detaliile cumpărătorului (nume, date de contact), data achiziției, numărul documentului de achiziție (factura), numărul setului de casă (găsit pe eticheta ambalajului sau instrucțiunile de instalare, începe cu PE …), data descoperirii defectului, motivul returnării/descrierea plângerii, preferabil fotografii pentru a descrie plângerea.
7.5 În caz de retragere din contract, consumatorul trebuie să returneze imediat bunul cumpărat, dar nu mai târziu de 14 zile de la notificarea retragerii din contract.
7.6 La returnarea bunurilor, banii sunt rambursați Utilizatorului Serviciului fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea notificării de retragere.
7.7 Banii vor fi transferați în același cont bancar de la care Furnizorul de Servicii i-a primit.
7.8 Utilizatorul Serviciului se obligă să plătească cheltuielile care însoțesc returnarea produselor, cu excepția cazului în care produsele care urmează să fie returnate nu corespund produselor specificate în comanda plasată de Consumator.
7.9 Dacă bunurile nu respectă condițiile prevăzute în clauzele 7.1 până la 7.4 ale Acordului de Utilizator, Utilizatorului Serviciului nu i se rambursează, iar produsul returnat rămâne depozitat la Furnizorul de Servicii. Utilizatorul Serviciului acoperă costurile de depozitare sau returnare a produsului către Utilizatorul Serviciului.
8.1 Produsele vândute din Magazinul Online sunt supuse termenului de 2 ani pentru depunerea reclamațiilor prevăzut în § 218 (2) din Legea Actelor de Obligații; în primele 6 luni ale acestui termen, originea defectului este determinată de Furnizorul de Servicii.
9.1 Utilizatorul Serviciului își dă consimțământul expres informat Furnizorului de Servicii pentru prelucrarea datelor personale.
9.2 Datele personale ale Utilizatorului Serviciului, pe care Utilizatorul Serviciului le-a introdus la plasarea unei comenzi și care au devenit cunoscute Furnizorului de Servicii, sunt introduse în registrul de clienți și sunt utilizate pentru furnizarea serviciilor de vânzare și oferirea de bunuri Utilizatorului Serviciului.
9.3 Deocamdata nu acceptam plati cu cardul, plaa se poate face doar prin transfer bancar dupa ce primiti oferta personalizata insoțită de factura proforma sau factura de avans, după caz.
9.4 Sursa datelor personale este crearea unei relații de client la înregistrarea unei comenzi în Magazinul Online.
9.5 Datele personale înregistrate constau în date referitoare la comanda plasată de Utilizatorul Serviciului: nume de familie, prenume, stradă, număr de casă, număr de apartament, sat sau oraș, cod poștal, număr de telefon, adresă, metodă de livrare, metodă de plată utilizată, consimțământ la Acordul de Utilizator al Magazinului Online, consimțământ la primirea ofertelor de vânzare prin e-mail, comentarii introduse ca text liber.
9.6 Datele personale sunt procesate de FLORALAND SRL
9.7 Datele personale ale Utilizatorului Serviciului necesare pentru livrarea bunurilor Utilizatorului Serviciului sunt transferate companiilor care furnizează servicii de transport.
9.8 Protecția datelor personale este garantată prin toate măsurile de securitate prevăzute de lege.
9.9 Furnizorul de Servicii se angajează să nu transmită datele personale înregistrate către persoane neautorizate.
9.10 Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a transfera datele personale referitoare la Utilizatorul Serviciului către persoane care au dreptul legal de a primi astfel de date și de a le procesa în scopul îndeplinirii obligațiilor lor prevăzute de lege și persoanelor care au dreptul legal de a primi astfel de date, iar transferul se efectuează pentru a proteja viața, sănătatea sau libertatea Utilizatorului Serviciului sau a altei persoane.
9.11 Utilizatorul Serviciului poate verifica datele personale, le poate modifica sau poate solicita ștergerea lor din registru.
9.12 Utilizatorul Serviciului își acordă consimțământul Furnizorului de Servicii pentru trimiterea unei confirmări de comandă la adresa de e-mail introdusă la plasarea comenzii.
9.13 Utilizatorul Serviciului își acordă consimțământul Furnizorului de Servicii pentru trimiterea ofertelor de vânzare la adresa de e-mail introdusă la plasarea comenzii, dacă a indicat consimțământul la termenii generali de plasare a comenzii.
10.1 Răspunderea Furnizorului de Servicii este limitată la valoarea prețului de vânzare. Furnizorul de Servicii nu poate fi făcut responsabil pentru daunele cauzate de produsele defecte, cum ar fi daunele materiale, pierderea cifrei de afaceri sau profitul.
10.2 Utilizatorul Serviciului este de acord să folosească serviciul Magazinului Online numai în conformitate cu legea și pe baza bunei practici.
10.3 Utilizatorul Serviciului este responsabil pentru cheltuielile legate de achiziție și întreținerea tuturor sistemelor software de comunicare a datelor ale echipamentului necesar pentru utilizarea acestora și orice alte cheltuieli rezultate din utilizarea serviciului Magazinului Online.
10.4 Utilizatorul Serviciului este în întregime responsabil pentru orice daune cauzate Furnizorului de Servicii, altor utilizatori ai Serviciului sau terților prin utilizarea Magazinului Online în contradicție cu termenii și condițiile Acordului de Utilizator sau cu legea și buna practică.
11.1 Orice dezacorduri dintre Utilizatorul Serviciului și Furnizorul de Servicii rezultate din Acordul de Utilizator vor fi soluționate în conformitate cu legislația aplicabilă a României. În lipsa unui acord, dezacordurile vor fi soluționate în Judecătorie
12.1 Utilizatorul Serviciului are obligația de a examina termenii și condițiile Acordului de Utilizator.
12.2 Prin bifarea casetei „Sunt de acord cu Termenii Generali ai Magazinului Online” în fereastra corespunzătoare la plasarea unei comenzi, Utilizatorul Serviciului este de acord că a examinat, înțeles și a fost de acord cu termenii și condițiile Acordului de Utilizator.
13.1 Magazinul Online utilizează cookie-uri. Cookie-urile sunt informații stocate pe hard diskul computerului Utilizatorului Serviciului de către serverul Magazinului Online și sunt utilizate pentru a face funcționarea site-ului Magazinului Online mai convenabil pentru Utilizatorul Serviciului. Cookie-urile nu permit identificarea Utilizatorului Serviciului. Utilizatorul Serviciului are dreptul să împiedice cookie-urile stocate pe hard diskul computerului său, modificând setările browserului web corespunzător.
13.2 Magazinul Online utilizează cookie-uri pentru a furniza informații pe baza opțiunilor Utilizatorului Serviciului și a interacțiunii cu site-ul Magazinului Online, astfel încât să poată îmbunătăți continuu serviciile oferite și să ofere Utilizatorului Serviciului o experiență de cumpărare mai plăcută.
13.3 Magazinul Online utilizează cookie-uri și în scopuri de publicitate și de marketing, în special pentru a furniza Utilizatorului Serviciului publicitate personalizată în Magazinul Online și în afara acestuia.
13.4 Prin utilizarea site-ului Magazinului Online, Utilizatorul Serviciului este de acord cu utilizarea cookie-urilor conform acestei Politici privind cookie-urile. Dacă Utilizatorul Serviciului nu dorește ca site-ul Magazinului Online să folosească cookie-uri, Utilizatorul Serviciului poate schimba setările browserului web pentru a bloca cookie-urile.
13.5 Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a modifica și actualiza în orice moment Politica privind cookie-urile. Versiunea actualizată a Politicii privind cookie-urile este publicată pe site-ul Magazinului Online.
13.6 Prin utilizarea Magazinului Online, Utilizatorul Serviciului este de acord cu Politica privind cookie-urile, inclusiv cu modificările acesteia. Utilizatorul Serviciului este obligat să verifice Politica privind cookie-urile periodic pentru a fi la curent cu eventualele modificări. Utilizatorul Serviciului are dreptul să refuze utilizarea cookie-urilor și să împiedice stocarea acestora pe hard diskul computerului său prin modificarea setărilor browserului web corespunzător.
13.7 Utilizatorul Serviciului își dă consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor, în conformitate cu termenii și condițiile Politicii privind cookie-urile, prin bifarea casetei corespunzătoare în fereastra Magazinului Online la prima accesare a site-ului Magazinului Online.
Acești Termeni și Condiții Generale au fost actualizați ultima dată la 11.05.2015.
Acești termeni și condiții reglementează utilizarea magazinului online Palmako, gestionat de către Floraland SRL. Aceste reguli acoperă aspecte precum produsele și achizițiile, prețurile, termenele și timpul de livrare, dreptul de retragere, procedura de reclamații, protecția datelor personale, răspunderea, dezacordurile, termenii și condițiile de utilizare și cookie-urile. Utilizatorul magazinului online trebuie să fie de acord cu acești termeni și condiții înainte de a plasa o comandă. Magazinul online utilizează cookie-uri și colectează date personale în conformitate cu regulile stabilite în document. Termenii și condițiile au fost actualizați ultima dată la 01.04.2024.